WEEK ELEVEN

Prottegröt med bär och nötter i alla dess former. Omega 3 och vitamin D till efterrätt.
 
Godmorgon på er guys! Ny vecka, nya tag. Dags för frulle och jobb. Hoppas på att dagen går fort, är så taggad på träning, fastän kroppen känns lite tung. Har det redan gått en månad sen jag skrev så? Tiden går så fort!! Vi får se vad det blir för träning idag, är astaggad på spinning. Får igång endorfinerna och svettet riktigt ordentligt då! Annars hoppas jag veckodagarna går fort som bara den, har finplaner hela helgen och är så taggad på allllllt. Har så fina människor runt omkring mig att ångestattackerna jag skrev om lately inte sker lika ofta. Förhoppningsvis är det bara en fas men fram tills dess får jag hålla mig sysselsatt med saker jag gillar. Som att äta frukost. Äter ni frukost?
 
Hoppas ni får en fantastisk start på veckan! ♥
#1 / / Evelina:

Vill bara säga att jag älskar att följa din blogg. Alltid lika inspirerande:D<3
När det gäller ångestattacker så hjälpte det mig att ta det lite lugnt med träning som höjer pulsen allt för mycket. Jag bytte ut exempelvis intervallträning mot LDL (lugn distanslöpning). När man tränar och pulsen höjs kan man uppleva att ångestproblematik blir värre. <3

Sen undrar jag om du kan skriva exakt hur du gör din gröt:D? Alla skriver att gröt är så gott osv, men min blir alltid vidrig haha:)

Svar: Åh, tack snälla du! <3<3<3 blir verkligen SÅÅ glad ska du veta!Tack för tipset, ska verkligen försöka testa på lugnare träning. Har ju mycket annat jobbigt på tallriken som jag tror orsakar det men förhoppningsvis går det över snart :)

Haha, jobbigt! Hur gör du den nu? Jag gör som så att jag värmer ca 1 dl havregryn med ungefär 2 dl vatten i mikron (ca 2 min), rör om, rör ned 1 tsk kokosolja, rör om och blandar sedan ned 1 skopa proteinpulver och sen är de bara att toppa med allt från bär till nötsmör och granola osv :) hoppas de smakar!
Liuza K. Haque